logo.sazvila
10 ویلای برتر جهان در سال 2022

10 ویلای برتر جهان در سال 2022

معرفی بهترین ویلاهای سال 2022

امروزه به خاطر تراکم جمعیت در سطح شهر تمامی کسب و کارها در یک فضای بسته و کوچک صورت می گیرد که نفس کشیدن را برای ما دشوار می کند. علاوه بر این محل سکونت بیشتر شهروندان به خاطر شرایط اقتصادی آپارتمان های کوچک با فضای کاملا بسته هستند که باز هم فرصتی برای لذت بردن از طبیعت و یک هوای سالم مهیا نمی شود. از این رو ساخت ویلا در مکان های دور از شهر رواج بیشتری پیدا کرده و افراد زیادی هستند که تعطیلات خود را در این خانه های مجلل و رویایی خود سپری می کنند.

ما در یک بخش جداگانه به صورت مختصر به موضوع ویلا چیست پرداخته ایم. اما به طور خلاصه ویلا به ساختمانی گفته می شود که هیچ گونه دیوار مشترکی با دیگر خانه ها نداشته و دارای نمای 4 طرفه باشد. علاوه بر این یک ویلا باید حداکثر 2 یا 3 واحد باشد. از خانه که بیرون بیاییم در بخش بیرونی باید شاهد امکاناتی نظیر فضای سبز، استخر، فضای نشیمن و بسیاری موارد دلخواه دیگر باشیم. ویلاها امروزه بیشتر در مکان های برون شهری و در زمین های ییلاقی ساخته می شوند. البته کمی هم از مدل های پیشین و اصل ویلا فاصله گرفته اند که مهمترین تغیرات در تعداد واحد ها و اندازه ساختمان است. تاریخچه ساخت ویلا هم مربوط به رومیان باستان است. در آن زمان افراد رده بالا که ثروت زیادی داشتند در مناطق برون شهری که طبیعتی خوبی داشت ساختمان های مجلل بنا می کردند و بعضی از روزهای خود را در آنجا سپری می کردند. و امروزه ویلاها بر همان اصل بنا می شوند. اما رفته رفته ساخت ویلا در تمامی نقاط جهان رایج شده که حجم وسیعی از این ساختمان های مجلل و رویایی را می توان در مناطق شمالی ایران مشاهده کرد. چیزی که در ذهن تمامی شما تصور می شود.

ما در اینجا به معرفی بهترین ویلاهای سال 2022 در جهان می پردازیم، خانه های مجلل و رویایی که با استفاد از بهترین تکنولوژی ها، مصالح، امکانات و نقشه های مهندسی تا به امروز در طبیعتی دلنشین ساخته شدند و شما هم می توانید به دلخواه از طرح آنها برای ساخت ویلای خود استفاده کنید. یا شاید هم قصد اقامت در یکی از این ویلاهای لوکس و اجاره ای را داشته باشید. و در آخر هم می تواند یک محتوای مفید برای افزایش اطلاعات شما در این زمینه باشد.

1. بل ایر – لس آنجلس

بل ایر به عنوان اولین ویلای برتر جهان در سال 2022 بی نظیر است. یک ویلای بسیار لوکس با امکانات بی شمار در لس آنجلس آمریکا که هیچ محدودیتی مشاهده نمی شود. استفاده از معماری لوکس تنها در ظاهر این ساختمان مشاهده می شود. هر چه ما درباره این ویلای لوکس بگوییم مطمئنا کم گفتیم. از فضای بیرونی آن که مشاهده می کنید تا امکانات و تجهیزات داخلی که همگی این تجهیزات از بهترین برندهای موجود در بازار جهانی هستند. فضای نشیمن عالی، استخر شنا، سالن سینما، آشپزخانه مجهز، محل تناسب اندام حرفه ای، دسترسی به مشروبات و شامپاین، نمایشگاهی با ماشین های لوکس به ارزش 30 میلیون دلار و فضای سبز بسیار دلنشین همگی از امکانات این عمارت مجلل بل ایر هستند. از نکات جالب ویلای بل ایر نمای بی نظیر آن است. هنگامی که در حال شنا کردن هستید چشم انداز وسیعی به شهر لس آنجلس و آب های اقیانوس داشته باشید.

بل ایر یک بنای زیبا در لس آنجلس است که اگر بخواهیم به صورت مختصر آن را معرفی کنیم بسیاری از زیبایی های این بنای تاریخی ناگفته می مانند. ما در یک مبحث جداگانه بل ایر را به طور کلی برای شما معرفی خواهیم کرد. فضای بی نظیر بل ایر هیچ گونه محدودیتی برای دعوت کردن مهمانان ندارد.

2. آلایا – باربادوس

یکی از مجلل ترین ساختمان های جهان تا سال 2022 آلایا در سواحل باربادوس است. ساختمان مجللی که رو به ساحل ساخته شده و طبیعتی بسیار دنج و دلنشین دارد. سوئیت های 6 خوابه در مرکز ساختمان و دو آپارتمان مجزا در ورودی ویلا از مهمترین مشخصات این بنای مجلل به حساب می آیند. آلایا نهایت تجمل را ارائه می دهد. قطعاً سزاوار جایگاهی در لیست 10 ویلا برتر جهان است. در انتهای یک جاده بسیار خصوصی واقع شده است اما فاصله بسیار کمی با زمین های گلف، چوگان، فروشگاه های لوکس، رستوران ها و سایر جاذبه های محبوب Holetown باربادوس شهر سنت جیمز قرار دارد.

ویلا آلایا حریم خصوصی یک هتل و خدمات یک هتل 5 ستاره را ارائه می دهد. تیم کارکنان شامل یک سرآشپز ستاره میشلن است. نرخ اجاره همچنین شامل همه وعده‌های غذایی، میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌ها، شراب‌ها و شامپاین باکیفیت و یک بار کاملاً مجهز است. یک قایق با راننده به همراه دو خودروی آئودی در اختیار شما هستند تا از آنها لذت ببرید.

3. ویلا ریکا ایبیزا

ویلای ریکا یک 5 خوابه بسیار شیک در ایبیزا و نزدیک به ساحل است که مشرف به خلیج کالا جوندال است. Cala Jondal یکی از منحصر به فرد ترین خلیج های ایبیزا است. انواع کافه های ساحلی پر جنب و جوش و رستوران های شیک را ارائه می دهد. ویلای ریکا دارای 5 اتاق خواب دو نفره مجزا است که همگی با تلویزیون پلاسما ماهواره ای، تهویه مطبوع و یخچال های کوچک مجهز هستند. همچنین دارای سالن بدنسازی، سونای سم زدایی حرارتی و اتاق بخار است. در بالای پشت بام یک جکوزی با ظرفیت 10 نفر قرار دارد.

در ویلا ریکا سلف های غذاخوری مختلف وجود دارد. اینها شامل یک باغ باربیکیو است که با نورهای چشمک زن پری روشن شده است. یک منطقه ناهار خوری رسمی برای 12 نفر مشرف به استخر باشکوه و مکان صبحانه خوری با منظره ای زیبا به سمت خلیج وجود دارد. البته برای کسانی که به دنبال یک ویلای بزرگتر هستند، 8 خوابه روکا برادر بزرگتر ریکا است که پرسنل کامل با استخر ارائه می دهد.

4. ویلای خصوصی آنی پرایوت – سری لانکا

ویلای انی پرایوت به عنوان چهارمین ویلای برتر جهان در سال 2022 در این لیست قرار گرفته است. Ani Private یک ملک خصوصی است که در منطقه زیبای دایک ویلا واقع در ساحل جنوبی سریلانکا بنا شد. بنایی که برای ساخت ویلا می توانید از طرح آن الهام بگیرید. انی پرایوت دارای چشم انداز بسیار وسیع و جذاب می باشد. این املاک 5 هکتاری دارای دو ویلا مجزا است که در بین آنها 15 سوئیت خواب ارائه می شود. یکی 8 اتاق خواب و دیگری 7 اتاق خواب دارد. می توان آنها را به صورت جداگانه یا با هم اجاره کرد. ویلاها معماری معاصر را با بهترین یراق آلات و تزئینات سفارشی هماهنگ می کنند. این یک ویلای لوکس با ظرفیت بالایی است که هنگام دعوت از میهمانان با محدودیت روبرو نمی شوید.

استخرهای بزرگی وجود دارد که مناظر شگفت انگیزی از مناظر اطراف را به نمایش می گذارد. همچنین استخرهای اختصاصی کودکان با سرسره های آبی فراوان وجود دارد. فضاهای غذا خوری بسیار چشم نواز است و اشتهای هر کسی را برای خوردن غذا دوچندان می کند.

5. ویلای کاس ترس سولز – مکزیک

پنجمین ویلا برتر جهان در سال 2022 در مکزیک قرار دارد. این ویلا کاس ترس سولز نام دارد. ویلایی که با آب های اقیانوس ادغام شده و همانند الماسی در طبیعت است. کاس ترس در سواحل آب های اقیانوس ساخته شده که در هر شرایطی نمی توانید اقامت آن را داشته باشید. چرا که در برخی از فصل ها به خاطر شرایط جوی نامساعد آب ها اقامت در این ویلا خطرناک است. این ویلا زیباترین خانه در پونتا میتا است که اکنون لایق عنوان پنجمین ویلای برتر سال 2022 جهان است. با یک نگاه متوجه ظرافت و زیبایی این عمارت می شوید که با طراحی پیچیده ترکیب شده است.

منظره های زیبا که در اطراف وجود دارد یک آرامش بی نظیر به وجود می آورد که تمامی آن منطقه را فرا می گیرد. ظرافت و کیفیت در طراحی تا کوچکترین جزئیات رعایت می شود. و به میهمانان تجربه ای از مکزیک سنتی ارائه می دهد. تراس بیضی شکل که با مناظر زیبا و آب های اقیانوس احاطه شد. به خوبی مبله شده و از پارچه های دست دوزی، هنرهای بومی و صنایع دستی بومی مکزیک به فضا سازی هر چه بهتر این ویلا کمک می کنند.

6. ویلای لا برجیرای – جنوب فرانسه

ششمین ویلای برتر سال 2022 در جنوب فرانسه قرار دارد. یک عمارت خصوصی 8 خوابه، با شکوه و فراموش نشدنی که منظره های زیبای آن ما را مجاب کرده تا آن را در لیست ده ویلای برتر سال 2022 قرار دهیم. لا برجیرای ترکیبی از ظرافت و پیچیدگی است که ابتدا چشم و سپس فکر هر کسی را درگیر خود می کند. واقع در توریتس، شهری در جنوب فرانسه که حدود 45 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. ویلایی که برای هر یک از میهمانان شما چیزی برای لذت بردن دارد. ملک خصوصی که یک جاذبه بسیار دیدنی به حساب می آید که با ترکیبی از معماری کلاسیک با فضای داخلی معاصر ساخته شد.

روزهای طولانی تابستان را می توان در مناطق وسیع نشیمن و غذاخوری در فضای باز با تراس های سرپوشیده مشرف به استخر سپری کرد. طول این استخر 15 متر است و در ماه های سردتر قابل گرم شدن است. امکانات ورزشی آن هم شامل زمین گلف، تنیس و البته استخر شنا هست.

7. عمارت هالیوود – آفریقای جنوبی

عمارت هالیوود یک ویلای 6 خوابه افسانه ای است که در خلیج کمپ و کیپ تاون واقع شده است. و مناظر با شکوه بسیاری در اطراف آن مشاهده می شود. مطمئناً سزاوار جایگاهی در لیست 10 ویلا برتر جهان است. یک اتاق نشیمن رسمی دو حجمی وجود دارد که مشرف به بالکن نرده‌دار رومئو و ژولیت است. فضای باز یک مکان سرگرم کننده عالی با باربیکیو و یک استخر بی نهایت قابل توجه است. دارای سالن بدنسازی، سینمای خانگی و امنیت بی نظیر با دوربین مداربسته 360 درجه و دزدگیر است.

عمارت هالیوود نهایت تجمل را ارائه می دهد و در تمامی مجلات داخلی از آن به عنوان یک بنای بی نظیر یاد کرده اند. با جایگاه مشروبات و میز بیلیارد در مجاورت رودخانه طبیعی برای سرگرمی عالی است. موسیقی به انتخاب شما در سراسر خانه، از جمله محوطه استخر پخش می شود. همچنین یک ورزشگاه جنگلی و تاب با 2 پل برای کودکان در طرف مقابل رودخانه طبیعی وجود دارد. دوربین های مدار بسته اطراف ویلا را احاطه کرده اند و در هر تلویزیون قابل مشاهده هستند.

8. ویلای جزیره کالیوینی – گرانادا

جزیره کالیوینی در گراندا یک جزیره خصوصی و بسیار جادویی در دریای کارائیب است. می تواند منحصراً مال شما باشد که از آن لذت ببرید و کاوش کنید. ویلایی که اکنون در مقام هشتمین ویلای برتر جهان قرار دارد. این جزیره خصوصی کارائیب مکانی ایده آل برای همه مناسبت ها است. این جزیره حریم خصوصی کامل را برای همه مهمانان تضمین می کند و تجربه ای به یاد ماندنی را تضمین می کند. جزیره کالیونی به راحتی در تصور شما گنجانده نمی شود، جزیره ای که اکنون مکان این ویلای خصوصی است. این ویلای لوکس به وسیله نخل های بلند، فضای سبز گسترده و از همه مهمتر آب های آرام احاطه می شود که منظره بسیار هیجان انگیزی به وجود می آورد. این ویلای ساحلی با مساحت 8000 متر مربع و 10 سوئیت لوکس برای انواع مناسبت های خاص از جمله عروسی، جشن تولد و سالگرد ازدواج گزینه بسیار خوبی است. مجهز به مبلمان سفارشی است که توسط ریچارد فرینر به صورت سفارشی برای این ویلا طراحی شده اند. هر سوئیت به صورت جداگانه ساخته شده و دارای ورودی مجزا و حمام اختصاصی است.

ویلای جزیره کالیوینی همانند نمونه های قبلی در کنار آن یک ویلای دوم با مساحت 3000 متر مربع وجود دارد. ویلایی که دارای 9 سوئیت است. علاوه بر این 3 کلبه دوخوابه در کنار ساحل وجود دارد که با تمامی استاندارد های لازم طراحی شده اند. مکان های غذا خوری بسیار لاکچری در فضای بیرون و داخل از دیگر ویژگی های خوب این عمارت ویلایی به حساب می آیند.

9. ویلای کریستال اسپرینگ – باربادوس

کریستال اسپرینگز یکی از رمانتیک ترین ویلاهای باربادوس است. ویلایی که توسط طراح جهانی الیور مسل ساخته شده و دارای 10 اتاق خواب است. این ویلا در کنار ساحل در یک ملک ساحلی 1.7 هکتاری قرار دارد. ویلایی که اکنون در لیست 10 ویلای برتر سال 2022 معرفی می شود. کریستال اسپرینگز فضای گنجایش 20 مهمان را دارد. این مکان ایده آل بین Speightstown و Holetown قرار دارد. منظره ای مستقیم به دریای آبی کریستالی کارائیب دارد. راه پله ها و مسیرها به ساحل کوچک منتهی می شوند. یک استخر آب گرم بی نهایت وجود دارد.

کریستال اسپرینگز همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام مدرن مجهز به تجهیزات Technogym است. یک سینمای خانگی فوق العاده با تهویه مطبوع با صندلی های سبک تئاتر و صفحه نمایش بزرگ وجود دارد. کارکنان کریستال اسپرینگز که سال‌ها در املاک بوده‌اند به تمام نیازهای شما رسیدگی خواهند کرد. کارکنان شامل پیشخدمت، آشپز، خانه دار و لباسشویی هستند.

10. ویلای اوور یاندر کای – باهاما

یک ویلای بسیار لوکس و مجلل که توسط دریا و جنگل های انبوه احاطه می شود. تمامی ویلاها دارای سواحل خصوصی و مناظر خیره کننده هستند. اوور یاندر کای یک مکان ماهیگیری در باهاما است که افراد زیادی به آنجا می روند. با اجاره این ویلا می توانید از تمامی امکانات رفاهی و فعالیت های جزیره استفاده کنید. برق این جزیره توسط چند توربین بادی و نیروگاه خورشیدی 1.5 هکتاری تامین می شود. چهار ویلا با طراحی جداگانه در این جزیره وجود دارد. هر کدام به گونه ای قرار گرفته اند تا از مناظر خیره کننده، طلوع خورشید، غروب خورشید و نسیم دریا نهایت بهره را ببرید. این ویلاها دارای استخرهای لاکچری، جکوزی و سواحل خصوصی هستند.

ناهار خوری خصوصی در فضای باز و مکان استراحت و فضاهای نشیمن راحت و کاملاً مطبوع وجود دارد. Over Yunder Cay مکانی باور نکردنی برای لذت بردن از تعطیلات و همچنین مکانی فوق العاده برای رویدادهای مهم نظیر جشن عروسی و تولد و غیره است.

ما در این لیست 10 ویلای برتر سال 2022 را گنجایش داده ایم، ویلاهایی که به صورت اجاره ای در اختیار عموم قرار می گیرند. ویلاهایی که هر کدام در نقطه ای از این کره کهن قرار دارند، اما برای مسافرت های خارج از کشور دسترسی به یک گزینه کار چندان دشواری نیست. شما همچنین می توانید از این مدل ها برای ساخت ویلای خود استفاده کنید.

logo.sazvila


سازویلا

مرکز ساخت ویلا و ساختمان

سازویلا مرکز تخصصی ساخت انواع ویلا و ساختمان در شمال ایران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و بهترین نمونه کارها

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن